torsdag 10 april 2014

Bortglömd/Forgotten

Bloggen har varit rätt så bortglömd på sista tiden och det finns många anledningar till det. Bland annat har jag haft så mycket skolarbete på sista tiden att jag har trott att jag varit på väg att drunkna. Sen så är ju min koncentration inte den bästa under hockeyslutspel heller...... Men nu är slutspelet snart slut o mitt favoritlag är ute sen länge. Så nu kanske jag kan blogga lite oftare. Jag vågar inte lova något för även om jag kan skymta ljuset i skoltunneln så är det en rätt bra bit kvar :)



The blog have been quite forgotten lately and there are many different reasons for that. For example I have had so much schoolwork that it feels like I have been drowning and then my ability to concentrate on anything but hockey under playoffs is pretty much nonexistent...... but the playoffs will be over soon and my favourite team is already out so maybe I will have time to blog more often. I won't promise anything because eventhough I can see the end of the schooltunnel there is enough of time for my teachers to think of more things for me to do :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar